Badania marketingowe

Oferta » Badania marketingowe

Strategia marketingowa

Jeśli nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych klientów a wizerunek Twojej firmy nie jest spójny - Pomogę Ci stworzyć nowe kanały sprzedaży i zwiększyć lojalność odbiorców!

W ramach strategii marketingowej wskażę Ci, według jakich zasad przedsiębiorstwo powinno funkcjonować, aby osiągnąć sukces na rynku. Pomogę Ci zbudować efektywną strategię marketingową dopasowaną do Twoich oczekiwań i do profilów Twoich odbiorców. Wspólnie stworzymy stabilny, spójny wizerunek Twojej firmy i sprawimy, że stanie się ona bardziej rozpoznawalna.

 

Badanie rynku i konkurencji

Jeżeli planujesz ekspansję na nowe rynki lub chcesz zdywersyfikować działalność firmy, przed podjęciem decyzji powinieneś szczegółowo poznać otoczenie rynkowe.

W ramach badania rynku otrzymasz informacje na temat trendów występujących w danej branży. Dodatkowo dowiesz się, czego klienci od Ciebie oczekują. Dopełnieniem badania rynku będzie analiza firm oferujących konkurencyjne produkty, usługi czy rozwiązania. Uzyskasz informacje na temat głównych graczy rynkowych. Skompletowane najlepsze praktyki marketingowe czy sprzedażowe, będą mogły zostać zaimplementowane w Twojej firmie i pozwolą na mocniejsze zaznaczenie obecności Twojej firmy na rynku. Dzięki badaniu rynku i konkurencji ograniczysz znacznie ryzyko podejmowanych decyzji biznesowych!

 

Tajemniczy Klient (Mystery Shopping)

Jeśli chciałbyś się dowiedzieć, jak działanie twojej firmy i jej personelu są odbierane i oceniane przez Twoich klientów zaplanuj badanie metodą Tajemniczy Klient.

Badanie typu Tajemniczy Klient jest formą oceny jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych. W badaniu tym specjalnie przeszkolony audytor (tajemniczy klient) wciela się w rolę zwykłego klienta, który podczas dokonywania zakupu przeprowadza obserwację sposobu obsługi a uzyskane tą drogą spostrzeżenia zapisuje w specjalnym kwestionariuszu. Badanie tego typu ma charakter ukryty, tajemniczy klient nie ujawnia pracownikom swojej roli, dzięki czemu uzyskuje wgląd w faktyczny przebieg procesu obsługi (obserwuje rzeczywisty przebieg procesu obsługi). Obserwacja ma charakter planowy, zamierzony (wg scenariusza), co umożliwia porównywanie obsługi w różnych placówkach, czy okresach czasu.

 

 

Badania opinii klientów

Jeśli chciałbyś poprawić rozpoznawalność Twojej firmy, zwiększyć sprzedaż i jej udział w rynku zdobądź wiedzę jak jesteś postrzegany przez potencjalnych klientów!!!

Kluczem do sukcesu firmy na rynku jest poznanie oczekiwań i preferencji potencjalnych i realnych klientów oraz dostarczenie pożądanego zadowolenia w sposób bardziej wydajny i skuteczny niż konkurenci. Podstawą wszelkich strategii marketingowych jest wiedza o kliencie w różnych obszarach jego funkcjonowania:

Najefektywniejszym źródłem informacji o klientach są profesjonalne badania marketingowe. Firma 2JeST Biznes i Edukacja oferuje kompleksowe badania klientów w zakresie opinii, motywów zakupu, postaw i zachowań. Badanie pozwoli uzyskać wiedzę na temat:

  • Potrzeb oraz oczekiwań klientów wobec produktów i usług  
  • Motywów kierujących klientem podczas dokonywania zakupów.
  • Preferencji konsumpcyjnych Twoich klientów; gdzie kupują, jak często, w jakich ilościach, ile pieniędzy wydają na zakupy?
  • Zwyczajów zakupowych potencjalnych i realnych klientów.
  • Oczekiwań klientów względem cen, jakości produktu, standardów obsługi.
  • Wpływu czynników zewnętrznych na decyzje zakupowe klientów
  • Charakterystyki klientów pod względem cech demograficznych, społecznych, psychologicznych (segmentacja konsumentów).

 

Usługę badania marketingowego zamówisz przesyłając Formularz Zgłoszeniowy.

Zamówienie Usługi Marketingowej